A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

CHIEF HAPPINESS OFFICER - WEBINARIUM

Akademia WSB zaprasza na szkolenie "Chief Happiness Officer " prowadzone w formie webinarium (transmisja online na żywo z możliwością interakcji) poprzez platformę Zoom. Platforma umożliwia również pracę w grupach.  

Rekomendujemy użycie kamerki internetowej oraz mikrofonu, by swobodnie rozmawiać z trenerem oraz uczestnikami szkolenia. 

Certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia zostaną wysłane pocztą.  

 

Zapraszamy na 1 - dniowy warsztat z Katarzyną Kern - pierwszym polskim certyfikowanym Chief Happiness Officer 

Badania ostatnich lat wyraźnie pokazują, że szczęśliwi pracownicy są bardziej kreatywni, produktywni, zaangażowani, mniej chorują i jeszcze długo można by wymieniać, bo lista pozytywnych korelacji zarówno dla pracodawcy jak i pracownika jest długa. Temat Szczęścia w Pracy/Happiness at Work, choć nowy na polskim rynku, za granicą od kilku lat jest istotnym trendem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. W czasie interaktywnych warsztatów uczestnicy będą mieć okazję zapoznać się z interesującymi wynikami badań i odkryć z zakresu psychologii pozytywnej i neuronauki, wraz z przełożeniem wniosków z nich płynących na praktyczne działania jakie warto podjąć w obszarze HR i zarządzania. Warsztaty obfitują w wiele praktycznych przykładów i wdrożonych z sukcesem pomysłów w zakresie szczęścia w pracy w firmach z całego świata.  Inspiracji i praktycznych narzędzi dostarczy również część warsztatu poświęcona tworzeniu roli Happiness Managera we współczesnych organizacjach, a także techniki  i narzędzia jakie warto wdrażać, aby tworzyć szczęśliwsze miejsca pracy. Nie zabraknie wymiany doświadczeń i networkingu, a także doświadczenia technik facylitacyjnych. Szkolenie jest podstawowym szkoleniem happinessowym dajacym podstawy merytoryczne oraz narzędzia do tego, aby pracować z organizacjami w zakresie happiness at work.

  • Uczestnicy:

    Szkolenie adresowane jest do osób, które odpowiadają w swoim miejscu pracy za warunki pracy i komfort pracowników, do menadżerów, kadry kierowniczej, osób przygotowujących się do podjęcia funkcji Menadżera ds. szczęścia pracowników oraz wszystkich, którzy zainteresowani są tą tematyką.

  • Cel szkolenia:

    Uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą wyników badań i odkryć z zakresu psychologii pozytywnej i nauronauki oraz zdobędą umiejętność przełożenia tej wiedzy na praktyczne działania w zakresie szczęścia pracowników. Poznają model Khanemana oraz przykłady najlepszych praktyk z tego zakresu. Zdobędą również umiejętność posługiwania się technikami i narzędziami Happiness Menagera, dzięki którym będą w staniem budować szczęśliwe zespoły, zwiększać zaangażowanie i produktywność, a także kreatywność działania pracowników. Będą potrafili opracować własny plan działania w zakresie Happiness at Work. Uczestnicy dostrzegać będą również potrzebę ciągłego samokształcenia i doskonalenia.

  • Efekty szkolenia:

    Uczestnik:

    • posiada wiedzę dotyczącą wyników badań i odkryć z zakresu psychologii poznawczej i neuronauki oraz przekłada je na działania praktyczne
    • zna obszary działań w zakresie szczęścia w miejscu pracy
    • zna zalety i korzyści płynące z podnoszenia poziomu szczęścia pracowników
    • wie na czym polega rola menadżera szczęścia
    • zna przykłady dobrych praktyk działań Menadżerów Szczęścia z różnych krajów
    • potrafi tworzyć szczęśliwe zespoły i budować w nich zaufanie
    • stosuje techniki i narzędzia służące podnoszeniu poziomu szczęścia pracowników
    • potrafi pokonać trudności i błędy pojawiające się przy wdrażaniu
    • potrafi wypracować własny plan działania w zakresie zarządzania szczęściem pracowników
    • potrafi umiejętnie prowadzić rozmowy z pracownikami
    • potrafi tworzyć pozytywny nastrój
    • dostrzega potrzebę ciągłego samokształcenia i doskonalenia
  • Opłaty

    Koszt szkolenia: 800 zł 

    ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr  64 1050 1272 1000 0008 0063 3554

    W cenie:

    • certyfikat ukończenia szkolenia
    • materiały dla uczestników
    • przerwa kawowa
  • Szczegółowy program warsztatów:

    Moduł I

    • Czym jest szczęście i co czyni nas szczęśliwymi
    • Koncepcja Szczęścia w Pracy w oparciu o wyniki badań naukowych
    • Dlaczego to działa - model Khanemana
    • Przykłady najlepszych praktyk z tego zakresu

    Moduł II

    • Fundamenty Szczęśliwych Organizacji
    • Korzyści z transformowania organizacji w kierunku szczęśliwszych
    • Wyzwania związane z tematem Szczęścia w Pracy
    • 4 obszary działań w zakresie szczęścia w pracy wraz z przykładami businessowymi

    Moduł III

    • Szczęście w pracy na poziomie indywidualnym
    • Szczęśliwy Lider / Leading with Happiness
    • Jak tworzyć szczęśliwe zespoły?
    • Szczęście wpisane w kulturę organizacyjną
    • Happiness at Work w pracy hybrydowej - najlepsze praktyki

    Moduł IV

    • Na czym polega rola Happiness Managera
    • Techniki i narzędzia Happiness Managera
    • Pokonywanie częstych trudności i błędów we wdrażaniu Szczęścia w Organizacjach
    • Przykłady dobrych praktyk działań od Chief Happiness Officerów z różnych zakątków świata
    • Wypracowanie własnego planu działania w zakresie Happiness at Work
  • Kontakt:

    Centrum Studiów Podyplomowych i Rekrutacji
    tel. 32 295 93 11

Katarzyna Kern

Pierwszy polski, certyfikowany Chief Happiness Officer, partner międzynarodowej firmy Woohoo Inc, zajmującej się tematem Happiness at Work od 15 i doradzającej m. in. firmie Lego, IKEA, IBM, BP, GSK. Na co dzień współpracuje z kilkunastoma Chief Happiness Officerami z różnych krajów, tworząc razem społeczność, której celem jest tworzenie szczęśliwszych miejsc pracy. Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Certyfikowany facylitator oraz absolwentka kanadyjskiej Szkoły „The Art & Science of Coaching” prowadzonej przez Erickson Coaching International (z akredytacją ICF). Posiada 17 letnie doświadczenie w biznesie, pracując w rolach Dyrektora HR w międzynarodowych i polskich organizacjach, między innymi w branżach: hotelarstwo i turystyka, outsourcing, IT, retail. W swoich rolach współpracowała z liderami i z najwyższą kadrą managerską tworząc i egzekwując strategię personalną, odpowiadając za rozwój pracowników i liderów, zarządzając talentami, kreując angażującą kulturę organizacyjną oraz tworząc dział HR partnerujący z biznesem. Laureatka nagrody Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce przyznawanej przez Great Place to Work Institute. Obecnie prowadzi własną działalność jako Konsultant HR i Happiness at Work, Executive Coach, Facylitator i Trener. Jest również inicjatorem i autorem Szkoły HR Business Partner - Happiness at Work. Prowadzi liczne warsztaty rozwojowe w zakresie Szczęścia w Życiu i Pracy, a także bierze udział w konferencjach w kraju i za granicą, jako uczestnik i prelegent.

Więcej