A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

ZARZĄDZANIE SOBĄ W ZMIANIE - WEBINARIUM

Akademia WSB zaprasza na szkolenie "Zarządzanie sobą w zmianie" prowadzone w formie webinarium (transmisja online na żywo) poprzez platformę ClickMeeting. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zadawania pytań  poprzez chatbox.

Certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia zostaną wysłane pocztą.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formule zamkniętej, tj. dla grupy min. 10 osób. Dostosowujemy wówczas program oraz termin do potrzeb zamawiającego. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Miejsce szkolenia: webinarium (szkolenie online)

Zarządzanie sobą w zmianie to w dzisiejszych czasach najbardziej pożądana kompetencja, której każdy z nas może się nauczyć! Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy na temat mechanizmów rządzących procesem wdrożenia zmian organizacyjnych, wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do zmian oraz uświadomienie uczestnikom roli i zadań menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. Podczas warsztatów słuchacze poznają również narzędzia pozwalające na skuteczne komunikowanie się podczas procesu zmian, a także doskonalenie umiejętności konstruktywnego oddziaływania na zespół w czasie zmian.

  • Uczestnicy:

    Szkolenie skierowany jest przede wszystkim do menadżerów, dyrektorów, kierowników, osób zarządzających pracownikami,  a także do wszystkich zainteresowanych tą tematyką. 

  • Efekty szkolenia:

    Uczestnik:

    • posiada wiedzę teoretyczną na temat zmiany
    • zna zasady analizy SWOT 
    • posiada wiedzę na temat różnic osobowościowych w podejściu do zmian
    • zna wewnętrzne i zewnętrzne motywatory do zmian
    • potrafi dokonać analizy otwartości na zmianę 
    • zna fazy reakcji na zmianę 
    • zna źródła oporu w procesie zmiany
    • wie na czym polega znaczenie komunikacji zespołowej
    • wie czego potrzebuje pracownik w sytuacji zmiany
    • potrafi prowadzić trudne rozmowy z pracownikami opornymi na zmianę 
  • Opłaty:

    Koszt szkolenia: 300 zł 

    ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr  64 1050 1272 1000 0008 0063 3554

  • Program szkolenia:

    POZNAJ NIEZNANE

    1. Czym jest zmiana?
    2. Otoczenie zewnętrzne i wewnętrzne inicjujące zmiany w organizacji
    3. Rutyna czy nowość – analiza SWOT

    JA W ZMIANIE

    1. Analiza i autodiagnoza otwartości na zmianę
    2. Różnice osobowościowe w podejściu do zmian
    3. Wewnętrzne i zewnętrzne motywatory zmian

    ZARZĄDZANIE NIEPEWNOŚCIĄ W SYTUACJI ZMIANY

    1. Od zaprzeczania do działania - fazy reakcji na zmianę
    2. Identyfikacja źródeł oporu w procesie zmiany oraz czynników warunkujących powodzenie we wdrażaniu zmian
    3. Modele wprowadzania zmian oraz ich skuteczne planowanie

    ROLA ODPOWIEDZIALNEGO LIDERA W PROCESIE ZMIANY

    1. Znaczenie komunikacji zespołowej
    2. Czego potrzebuje pracownik w sytuacji zmiany – jak poznać obawy i zmotywować do otwartości na to co nowe?
    3. Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami reagującymi czynnym bądź biernym oporem na zmianę

Agnieszka Żarecka

Certyfikowany trener standardu HRD BP, inspektor ochrony danych osobowych, audytor wewnętrzny PN-ISO/IEC 27001:2017, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doświadczony manager oraz doradca zawodowy. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość oraz Psychologia Managera. Studentka Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na kierunku Bezpieczeństwo i higiena pracy. Posiada 20-letnie doświadczenie biznesowe z zakresu rachunkowości, ubezpieczeń oraz bankowości. Przez ponad 10 lat pracownik międzynarodowej korporacji finansowej, gdzie przez okres 6 lat z sukcesami pełniła funkcje managerskie. Kierowała zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami sprzedażowymi, motywowała i inspirowała do rozwoju. Posiada doświadczenie w zarządzaniu macierzowym Dyrektorami oddziałów bankowych. Jako Manager Wydziału wsparcia i rozwoju sprzedaży odpowiadała m.in. za poszukiwanie oraz wdrażanie wartościowych zmian w procesach obsługi klienta oraz licznych usprawnień procesów biznesowych. Posiadając uprawnienia tzw. „Green Belt’a” prowadziła liczne grupy projektowe odpowiedzialne za wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wykorzystując metodologię lean managment oraz design thinking. Obecnie prowadzi liczne szkolenia oraz zajęcia ze studentami z zakresu rozwoju twórczego myślenia, kompetencji przywódczych i komunikacyjnych oraz z zakresu ochrony danych osobowych.

Więcej