Termin: 05.12.2016
Godzina: 10.00 - 12.00
Sala: 122
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon?
Coraz więcej organizacji decyduje się na korzystanie z usług telemarketingowych, zajmując się telefonicznym pozyskiwaniem klientów biznesowych i detalicznych. Ale nie tylko. W każdej innej pracy rozmowa telefoniczna powinna być skuteczna, czyli prowadzić do zamierzonego celu. Niestety, wiele firm oraz ich pracowników bardzo często popełnia proste, a wręcz banalne błędy zaprzepaszczając szansę, nie tylko na skuteczną sprzedaż, ale także często doprowadzając do frustracji i zdenerwowania klientów. Podczas szkolenia prowadzący zaprezentują praktyczne wskazówki, jak efektywnie pozyskiwać / przekonywać Klienta przez telefon.
Prowadzący:
- Wojciech Skręt – Menedżer Projektu,
- Katarzyna Sebzda – Specjalista ds. rekrutacji (studentka Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Przedstawiciele firmy Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu, świadczącej od 2008 roku usługi call center, oferującej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu w branżach: telekomunikacja, finanse, wydawnictwo.