A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

02.11.2020

Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon - kolejne szkolenie w ramach programu "3 dni studiujesz, 2 dni pracujesz"

Termin:  05.12.2016
Godzina: 10.00 - 12.00
Sala: 122

Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon?

Coraz więcej organizacji decyduje się na korzystanie z usług telemarketingowych, zajmując się telefonicznym pozyskiwaniem klientów biznesowych i detalicznych. Ale nie tylko. W każdej innej pracy rozmowa telefoniczna powinna być skuteczna, czyli prowadzić do zamierzonego celu. Niestety, wiele firm oraz ich pracowników bardzo często popełnia proste, a wręcz banalne błędy zaprzepaszczając szansę, nie tylko na skuteczną sprzedaż, ale także często doprowadzając do frustracji i zdenerwowania klientów. Podczas szkolenia prowadzący zaprezentują praktyczne wskazówki, jak efektywnie pozyskiwać / przekonywać Klienta przez telefon.
 
Prowadzący:

  • Wojciech Skręt – Menedżer Projektu,
  • Katarzyna Sebzda – Specjalista ds. rekrutacji (studentka Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)

Przedstawiciele firmy Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu, świadczącej od 2008 roku usługi call center, oferującej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu w branżach: telekomunikacja, finanse, wydawnictwo.