Jesli chcesz skutecznie sprzedawać produkty przez telefon - pamiętaj, by zadawać pytania klientom, dzięki którym rozpoznasz ich indywidualne potrzeby i pragnienia. Ułatwi ci to późniejszy wybór odpowiednich produktów i sposobu ich prezentacji. Pamiętaj, że cecha produktu nie jest równoznaczna z korzyściami, jakie ma on dla użytkownika. Wstaw się w jego położenie i zadaj sobie pytanie – Dlaczego miałbym coś kupić? Weź pod uwagę nie tylko cenę, ale także funkcjonalność, koszty użytkowania, termin gwarancji, trwałość, łatwość obsługi, możliwość spłaty w ratach, darmowy serwis, referencje oraz inne aspekty.
To tylko niektóre kwestie, jakie zostały poruszone podczas szkolenia "Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon", które poprowadzili przedstawiciele firmy Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu, świadczącej od 2008 roku usługi call center, oferującej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu w branżach: telekomunikacja, finanse, wydawnictwo.
Szkolenie odbyło się w ramach projektu: "3 dni studiujesz, 2 dni pracujesz".