Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations. Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.
„PRaktykuj za granicą” organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 10 poprzednich edycjach wzięło udział blisko 1000 osób, z czego 30 zostało nagrodzonych stażami w 5 agencjach PR w 6 krajach europejskich.
Celem konkursu jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz organizacji pożytku publicznego. Projekt skierowany jest do studentów, zainteresowanych zdobyciem cennego doświadczenia w obszarze komunikacji. W tegorocznej edycji finaliści otrzymają szansę odbycia praktyk w europejskich filiach prestiżowych agencji i instytucji: Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie.
Konkurs składa się z trzech etapów, a głównym zadaniem uczestników jest stworzenie strategii komunikacyjnej dla wybranej fundacji, a następnie zaprezentowanie projektu przed kapitułą jury, którą w tym roku reprezentują: przedstawiciele fundacji, firm sponsorujących staże, IMM oraz ekspertki merytoryczne: Eliza Lisiecka – założycielka i szef agencji GENESIS PR, dr Anna Adamus-Matuszyńska – prekursorka public relations w Polsce oraz Marzena Strzelczak – Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Termin składania zgłoszeń upływa 31.05.2015 roku.
Strona konkursu i rejestracja: www.imm.com.pl/praktykujzagranica
Nowości na temat konkursu na Facebooku IMM: https://www.facebook.com/events/944396002250820/