Szkolenie poprowadziła Izabela Fordymacka-Król, specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej z dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze finanse i bankowość. Szkolenie poświęcone było pracy z klientem, która wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i klienta. Uczestnicy zapoznali się z najważniejszymi zasadami savoir-vivre, które posłużą do budowy długotrwałych relacji współpracy. Każdy ze Studentów nauczył się rozpoznawać poszczególne typy klientów oraz zaznajomił się z technikami budowania wypowiedzi. Prowadzący skupił się na nabywaniu praktycznych umiejętności pozwalających na wzrost kompetencji pracowników zajmujących się obsługą klienta, a tym samym wzrost ich satysfakcji z wykonywanej pracy.
Prowadzący: Izabela Fordynacka-Król
Specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej z dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze finanse i bankowość. Otwartość i umiejętność automotywacji, to cechy, którymi kieruje się we własnej pracy oraz w pracy z klientem w trakcie prowadzonych szkoleń. Dotychczasowe obowiązki realizowane w pracy zawodowej oscylują w obrębie kompleksowej sprzedaży usług finansowych i bankowych oraz wdrażania i motywacji innych pracowników. Aktualnie w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej pełni funkcję specjalisty ds. studiów podyplomowych. Prywatnie pasjonat tematyki związanej z coachingiem, trenerstwem. Absolwent studiów licencjackich Zarządzanie i Marketing oraz magisterskich Psychologia Zarządzania, ponadto absolwent studiów podyplomowych Akademia Trenerów Grupowych, Akademii Profesjonalnego Coachingu, Doradca Zawodowy.