A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

27.06.2013

Menedżer Kultury - studia na miarę rynku pracy

Chcesz profesjonalnie zajmować się kulturą, stać się menedżerem o wysokich kwalifikacjach
i samodzielnie zarządzać instytucją prowadzącą działalność w sferze kultury. Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej proponuje studia podyplomowe MENEDŻER KULTURY.

Zajęcia będą odbywać się przez dwa semestry. Program studiów oparty jest na praktycznych rozwiązaniach stosowanych w czołowych instytucjach kultury, takich jak: The Metropolitan Opera, New York Philharmonic, New York City Opera, Royal Opera House, London Symphony Orchestra.  


Studia umożliwiają zdobycie kompleksowej wiedzy menedżerskiej dotyczącej m.in.:
·    funkcjonowania rynku kultury w Polsce,
·    metod i technik badawczych wykorzystywanych w sferze kultury,
·    marketingu jako narzędzia upowszechniania kultury,
·    budowania wizerunku instytucji kultury,
·    planowania marketingowego oraz opracowywania strategii marketingowej instytucji kultury,
·    budowania relacji z wolontariuszami, mecenasami oraz sponsorami,
·    nowoczesnych metod i najlepszych praktyk zarządzania,
·    pozyskiwania funduszy z Unii Europejskiej.


Słuchacze mają ponadto możliwość uczestnictwa w konferencjach, sympozjach oraz warsztatach poświęconych problematyce zarządzania
i marketingu w kulturze. Najbliższym takim wydarzeniem jest I Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury, która odbędzie się 15 – 16 listopada 2013 r. SZCZEGÓŁY KLIKNIJ TUTAJ.


Na studia w szczególności zapraszamy:
·    menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury,
·    pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych,
·    pracowników i wolontariuszy pozarządowych organizacji kulturalnych,
·    animatorów kultury i impresariów,
·    artystów, którzy samodzielnie upowszechniają swoją twórczość,
·    absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych, związanych z kulturą,
·    planujących zarządzać w przyszłości placówkami kultury,
·    wszystkich zainteresowanych działalnością w sferze kultury.


Program studiów:
1.    Rynek kultury i jego specyfika
2.    Ekonomiczne aspekty działalności kulturalnej
3.    Podstawy prawne działalności w sferze kultury
4.    Podstawy zarządzania
5.    Prawo autorskie
6.    Sztuka negocjacji
7.    Lider i menedżer kultury
8.    Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
9.    Metody i techniki badań w instytucjach kultury
10.    Marketing instytucji kultury
11.    Public relations – jako element marketingu kultury
12.    Strategie marketingowe instytucji kultury – case studies
13.    Zarządzanie zasobami ludzkimi w instytucjach kultury
14.    Zarządzanie jakością w instytucjach kultury
15.    Źródła finansowania działalności kulturalnej
16.    Sponsoring i jego aspekty
17.    Mecenat i wolontariat w instytucjach kultury
18.    Organizacja imprez kulturalnych
19.    Internet w działalności instytucji kultury
20.    Praktyczne przykłady zarządzania instytucją kultury
21.    Warsztaty – pisanie projektów unijnych
22.    Seminarium


SZCZEGÓŁY KLIKNIJ TUTAJ


Koszt studiów to 3.000 zł za dwa semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele miedzy 8:00 a 16:30 w Wydziale Zamiejscowym w Cieszynie.


Rekrutacja na studia odbywa się on-line  SZCZEGÓŁY KLIKNIJ TUTAJ.


Przygotowała: Hanna Blokesz-Bacza