|
|
Szkolenia Cieszyn - projekt Akademia Biznesu i nie tylko |
Grupa Zamknięta · 1 członek |
|
|
|
Szkolenie
Temat :
Typy osobowości a trudności - trudny klient, trudny uczestnik, trudny uczeń.
Dlaczego z jednymi osobami rozmawia się nam łatwo i przyjemnie, a z innymi nie możemy odnaleźć wspólnego języka? Czy to, że na naszej drodze stają trudni klienci, trudni współpracownicy, czy też uczniowie, można zmienić? Czy istnieje recepta na efektywną komunikację?
Warsztat na, który serdecznie zapraszamy, będzie odpowiedzią na powyższe pytania.
Uczestnicy otrzymają wiedzę na temat:
- Jungowskich preferencji psychologicznych,
- poszczególnych typów osobowości,
- efektywnej komunikacji dostosowanej do potrzeb rozmówcy , która pozwoli na rozwiązanie wielu trudnych sytuacji,
- narzędzi, dzięki którym łatwiej zbudują relacje, poprawią kontakt z klientem, przełożonym, dzieckiem, uczniem i rodzicem,
- samego siebie oraz innych, co pozwoli na większą akceptację i otwartość.
Ten warsztat to odkrywcza podróż do świata, w którym ludzie naprawdę się rozumieją, potrafią dotrzeć do drugiego człowieka, posługują się uniwersalnym językiem, który przebije nawet najtwardszy pancerz.
Dla kogo?
- dla trenerów, nauczycieli, wykładowców, by sprawnie realizowali cele szkoleniowe, lekcyjne bez obaw o osoby przeszkadzające,
- dla osób pracujących w branży usług, sprzedaży, aby świadomie reagowali na klientów zdenerwowanych i roszczeniowych,
- dla właścicieli firm, kadr zarządzających, nauczycieli, by potrafili odpowiednio reagować na sytuacje konfliktowe
Dzięki warsztatowej formie doświadczymy roli wszystkich elementów na własnej skórze.
Prowadzące: Anna Ryszka i Monika Kosińska
Anna Ryszka – pasjonat komunikacji, relacji międzyludzkich i mediacji, trener biznesu. Przez 15 lat realizująca swoje pasje jako pedagog szkolny, obecnie przekładająca swoją wiedzę i doświadczenie do pracy z kobietami, młodzieżą, menedżerami, zespołami pracowników oraz na sali szkoleniowej.
Monika Kosińska – od 14 lat związana z firmą telekomunikacyjną: początkowo jako pracownik biura obsługi klienta, dziś jako prezes. Entuzjasta dobrej obsługi i efektywnej sprzedaży opartej na długotrwałych relacjach. Od dwóch lat trener biznesu inspirująca innych do samorozwoju i realizacji własnych marzeń.
Koszt szkolenia - 30 zł
Wpłat należy dokonywać na konto:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oddział w Dąbrowie Górniczej
ul. Cieplaka 1C
41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP : 526-000-12-52
Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza
nr 96 1240 4908 1111 0010 6273 6557
Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu
Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning
Networking
Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.
Korzyści dla uczestników spotkań
- Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
- Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
- Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
- Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.
Certyfikat
Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Akademii WSB potwierdzające uzyskane kompetencje.
Kontakt
Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie
ezolty@wsb.edu.pl
|
Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.
|