Termin: 14-15 czerwca 2014 r.
3 bloki zajęć, każdy o długości ok. 1,5 – 2 godz.
Miejsce: sala wykładowa Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej, Czeski Cieszyn, ul. Bożka 16
Organizatorzy: Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej,
Polski Związek Kulturalno-Oświatowy w Republice Czeskiej
Tematy:
dr Joanna Kurowska-Pysz Zarządzanie partnerstwem w projektach kulturalnych
dr inż. Łukasz Wróblewski Kształtowanie lojalności instytucji kultury z interesariuszami według koncepcji marketingu relacyjnego
mgr Dawid Komuda Bo liczy się pomysł! - ambient i event marketing dla sektora kreatywnego
dr Magdalena Sobocińska Przemiany w zachowań odbiorców kultury w aspekcie wpływu na zarządzanie i prowadzenie badań marketingowych w sferze kultury
dr Mateusz Lewandowski Strategia instytucji kultury – klucz do sukcesu czy puste słowa?
mgr Wiesław Bełz Marketing szeptany w praktyce menedżera kultury
ZGŁOSZENIA:
Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ul. Frysztacka 44
43-400 Cieszyn
T: 33 8523094
Zarząd Główny Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej
ul. Strzelnicza 28
737 01 Czeski Cieszyn
Warsztaty organizowane są w ramach projektu „Kulturalna inicjatywa edukacyjno-naukowa RAZEM DLA POGRANICZA”, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007-2013.