- Student
- Kandydat
- Kandydat
- Studia I stopnia
- Studia II stopnia
- Studia jednolite magisterskie
- Studia jednolite magisterskie
- Studia podyplomowe
- Zasady rekrutacji
- Promocje
- Promocje
- Kontakt
- Empty
- Uczelnia
Prodziekan ds. Internacjonalizacji AWSB, Paweł Urgacz zaprezentował zaprojektowaną w naszej Uczelni edukacyjną grę biznesową „Brick by Brick”. Okazją do prezentacji był Game4Change Project Multiplier Event. Wydarzenie zorganizowano w DOBA Business School w Słowenii. Akademia WSB konsekwentnie wdraża metody oparte na grywalizacji do realizowanych programów kształcenia, wzmacniając tym samym zaangażowanie studentów i podnosząc efektywność nauczania. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dydaktycznym Uczelnia przygotowuje absolwentów do skutecznego funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, łącząc solidne podstawy merytoryczne z nowoczesnymi formami przekazu wiedzy.
Projekt Game4Change to projekt wspierany w ramach partnerstwa Erasmus+ Cooperation Partnership, którego celem jest promocja i pokazywanie w jaki sposób zastosowanie grywalizacji może podnosić jakość i efektywność kształcenia, uwalniając pełen potencjał dydaktyczny.
W spotkaniu uczestniczyli entuzjaści innowacyjnych metod nauczania, którzy mieli niepowtarzalną okazję czerpać z wiedzy i doświadczeń uznanych ekspertów. Wśród prelegentów znaleźli się: Martin Ebner (TU Graz, Austria), Rajiv Vaid Basaiawmoit (Aarhus University, Dania), Josefin Mueller (FHD Dresden, Niemcy), Linda Mertens (Rotterdam University of Applied Science, Holandia), Thomas Kunze (Games Institute, Austria) oraz Helge Fisher (TU Dresden, Niemcy). Ich wystąpienia i prezentacje pozwoliły zgromadzonym lepiej zrozumieć znaczenie grywalizacji w edukacji oraz poznać innowacyjne narzędzia, które wspierają rozwój umiejętności studentów.
Akademia WSB zachęca do śledzenia dalszych postępów i rezultatów projektu Game4Change. Kolejne etapy wdrożeń z pewnością przyniosą dodatkowe inspiracje zarówno kadrze akademickiej, jak i studentom, umożliwiając im efektywniejszą i bardziej angażującą naukę.