A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

SOCJOLOGIA - STUDIA I STOPNIA

Specjalność

SOCJOLOGIA BIZNESU I ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


  • Czego się nauczysz ?

    Absolwent specjalności Socjologia biznesu i zachowań konsumenckich posiada kompetencje przydatne w efektywnej komunikacji w biznesie, zna zasady zarządzania relacjami z różnymi typami klientów, psychologiczne procesy zachowań konsumenckich, cechuje go wiedza dotycząca budowania strategii marki i jej wdrażania w organizacji. Absolwent tej specjalności potrafi diagnozować i oceniać kompetencje, dobierać odpowiednie instrumenty motywowania pracowników, a także posiada zaawansowane umiejętności komunikacyjne.

    Absolwent specjalności Socjologia biznesu i zachowań konsumenckich jest przygotowany do podjęcia pracy jako trener biznesu, specjalista lub menedżer w firmach szkoleniowych, konsultingowych, rekrutacyjnych oraz w innych strukturach przedsiębiorstw, gdzie wymagane są rozbudowane umiejętności komunikacyjne i wiedza socjologiczna.

  • Uczymy praktycznie

    Zajęcia praktyczne na specjalności Socjologia biznesu i zachowań konsumenckich prowadzą doświadczeni praktycy, przedstawiciele sektora prywatnego, coachowie, trenerzy biznesu, praktycy sprzedaży i managerowie z długoletnim stażem pracy. Oprócz tego, regularnie organizujemy tzw. spotkania z praktykiem dla studentów wszystkich semestrów studiów, na których można spotkać ciekawych ludzi, którzy z pasja opowiedzą o swojej pracy. Dodatkowym atutem są wizyty studyjne orgznizowane u potencjalnych pracodawców, na których można poznać strukturę firmy, profil jej działalności i porozmawiać z osobami, które tam pracują.

  • Program specjalności

    Przykładowe treści realizowane w ramach specjalności:

    • Zarządzanie relacjami z klientem
    • Projektowanie procesów rozwojowych w organizacji
    • Budowanie poczucia dobrostanu w organizacji
    • Personal Branding 
    • Różnice międzykulturowe w biznesie międzynarodowym
    • Systemy motywacyjne w sprzedaży
  • Opłaty

    Socjologia - studia I stopnia Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2 Rata miesięczna Semestr 3-4 Rata miesięczna Semestr 5-6 Rata miesięczna
    Studia dzienne (stacjonarne) 550 zł 550 zł 600 zł 600 zł
    Studia zaoczne (niestacjonarne) 480 zł 550 zł 570 zł 580 zł
    Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 220 zł 220 zł 220 zł 220 zł
    Opłata rekrutacyjna + legitymacja 107 zł      
     

     

    *Promocja "Wsparcie na starcie" w I semestrze studiów.