MODUŁ I - Analiza i zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie strategiczne
- Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii
- Analiza determinant otoczenia biznesowego
- Zarządzanie operacyjne, biznes plan
- Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe
- Zarządzanie ryzykiem
- Negocjacje i kontakty międzynarodowe
- Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu
- Restrukturyzacja przedsiębiorstw
MODUŁ II - Finanse i rachunkowość
- Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami
- Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników
- Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy
- Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty
- Rachunkowość kreatywna czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe
- Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie
- Ocena projektów inwestycyjnych
- Zarządzanie ryzykiem finansowym
- Projekt wdrożeniowy
MODUŁ III - Prawo cywilne i handlowe
MODUŁ IV - Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Strategie zarządzania zasobami ludzkimi
- Human Performance Improvement
- Psychologia zespołu pracowniczego
- Styl coachingowy w zarządzaniu
- Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu
- Przywództwo
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Projekt wdrożeniowy
MODUŁ V - Zarządzanie projektami i procesami biznesowymi
- Zarządzanie innowacjami
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji
- Zarządzanie procesami w organizacji
- Projekt wdrożeniowy
MODUŁ VI - Marketing i zarządzanie sprzedażą
- Strategie zarządzania marketingiem
- Analiza rynku, marketing
- Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi
- Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientami
- Projekt wdrożeniowy
MODUŁ VII - Zespołowe projekty menedżerskie
samokształceniowej)
Informacje dodatkowe:
Czas trwania: 3 semestry, realizowane w ciągu 1 roku
Podstawa zaliczenia: studia kończą się 3 egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowych projektów menedżerskich (max. 5 osób) z zakresu HR, finansów, zarządzania projektami, marketingu i zarządzania sprzedażą.
Dni odbywania się zajęć: zajęcia raz / dwa razy w miesiącu: soboty, niedziele, w godz. 8.00 - 17.55
Część zajęć w formule on-line (Blended learning).
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.