A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Informacja o możliwości składania wniosków na rok 2021 w ramach Projektu PERFECT- Regionalna Inicjatywa Doskonałości w Akademii WSB

Szanowni Państwo,

W związku z realizacją projektu: „PERFECT – Regionalna Inicjatywa Doskonałości w Akademii WSB" nr 018/RID/2018/19, finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” na lata 2019-2022, uprzejmie przypominamy o możliwości składania wniosków w trybie ciągłym (do wyczerpania puli środków) na rok 2021.

O finansowanie w ramach projektu mogą ubiegać się:

Pracownicy zatrudnieni w Akademii WSB na podstawie umowy o pracę reprezentujący dziedzinę nauk spełecznych, w szczególności dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości, ekonomia i finanse, jak również inne dziedziny nauk prowadzące badania w tej dyscyplinie.
Wnioski przyjmowane są w następującym zakresie:

  • finansowanie udziału w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych;
  • finansowanie publikacji książek w dziedzinie nauk społecznych w wiodących światowych i krajowych wydawnictwach naukowych;
  • publikacje artykułów w czasopismach naukowych o zasięgu światowym indeksowanych w renomowanych bazach naukowych;
  • tłumaczenie wraz z korektą native speakera artykułów naukowych, monografii i innych dokumentów związanych z projektami naukowymi;
  • finansowanie opłat członkowskich w renomowanych Stowarzyszeniachi Towarzystwach Naukowych (np. American Marketing Association (USA), American Management Associations (USA), Academy of Management, European Management Association, European Academy of Management, European Association of Business Studies, itp.);
  • delegacje dla naukowców pełniących funkcję visiting professors w renomowanych uczelniach europejskich i amerykańskich;
  • udział w zagranicznych szkołach letnich
  • konsultacje i konwersacje językowe (j.angielski).

Jednocześnie informuję, że na rok 2021 przewidziane są do realizacji poniższe działania: (bieżące informacje przesyłane będą pracownikom AWSB na adresy mailowe w domenie wsb.edu.pl oraz upubliczniane na stronie projektu: https://wsb.edu.pl/rid)

  • Kontynuacja dostępu do zagranicznych zasobów elektronicznych (m.in. dostęp do zasobów baz SAGE Journals, ProQuest oraz EBSCO Econlit full text;
  • Warsztat badacza (szkolenie obejmuje m.in. metodologię prowadzenia badań naukowych, narzędzia przydatne w pracy naukowej (bazy danych), prezentację wyników badań naukowych, publikowanie w otwartym dostępie Open Access, promocję dorobku naukowego w Internecie)
  • Obsługa programu do badań jakościowych Atlas Ti
  • Praktyczne wykorzystanie menedżerów bibliografii;
  • Menedżer projektu B+R praktyczny warsztat pisania wniosków aplikacyjnych, finansowanie i zarządzanie projektami B+R,
  • Efektywne wykorzystanie portali internetowych dla naukowców (np. ResearchGate, AkademiaEdu itp.)
  • Wykłady naukowców z zagranicy prowadzone przez osoby posiadające międzynarodowe osiągnięcia naukowo- badawcze z renomowanych uniwersytetów na świecie;
  • Warsztaty z redaktorami naczelnymi czasopism naukowych indeksowanych w bazie WOS oraz SCOPUS oraz z redaktorami, wydawcami czołowych wydawnictw naukowych (Springer, Palgrave, SAGE, Routledge itp.);
  • Seminaria naukowe dla opiekunów naukowych, promotorów, promotorów pomocniczych prac doktorskich.
     

Formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej projektu: www.wsb.edu.pl/rid

Proszę o kierowanie pytań na adres e-mail: rid@wsb.edu.pl

Jednocześnie zapraszam do zapoznania się z celami i zadaniami projektu, definicją beneficjenta projektu oraz do bieżącego monitorowania aktualności na stronie internetowej: www.wsb.edu.pl/rid.