A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

17.09.2020

dr inż. Łukasz Wróblewski współautorem książki wydanej przez Wageningen Academic Publisher

Nakładem wydawnictwa Wageningen Academic Publisher ukazała się monografia pt. Consumers Towards Marketing Strategies of Coffee Producers autorstwa dr hab. Grzegorza Maciejewskiego, prof. UE, dr Sylwii Mokrysz oraz dr inż. Łukasza Wróblewskiego. Wageningen Academic Publishers to renomowane holenderskie wydawnictwo, uchodzące za jedno z najbardziej opiniotwórczych w Europie Zachodniej, specjalizujące się w publikowaniu recenzowanych prac naukowych związanych z rynkiem żywności i napojów.

Myślą przewodnią monografii jest konfrontacja strategii marketingowych producentów kawy z rzeczywistymi potrzebami konsumentów, identyfikacja nieprawidłowości jakie mogą mieć miejsce w procesie implementacji i realizacji tych strategii oraz wskazanie producentom kawy sposobów pokonania zidentyfikowanych trudności. Podstawy źródłowe monografii stanowią informacje pierwotne i wtórne. Pozyskane one zostały w wyniku badań tak podażowej, jak i popytowej strony rynku kawy. Przedstawione wyniki i płynące z nich wnioski otrzymano w wyniku przeprowadzenia analizy treści dokumentów 26 producentów kawy, indywidualnych wywiadów pogłębionych z menedżerami, analizy studium przypadku oraz wywiadów bezpośrednich z 800 konsumentami kawy. Zakres przestrzenny badań obejmował polski rynek kawy, jeden z największych rynków w Europie, o wysokim potencjale wzrostowym.

Więcej informacji o książce dostępne jest na stronie wydawcy: KLIKNIJ TUTAJ