A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

02.07.2020

Eksperci omawiali strategię rozwoju marki Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Za nami kolejne spotkanie Członków Rady Społeczno-Gospodarczej przy Zarządzie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Rektor Akademii WSB dr hab. Zdzisława Dacko-Pikiewicz, prof. AWSB, jest Członkiem tej Rady. 

Spotkanie miało miejsce 2 lipca 2020r. i dotyczyło prac nad „Strategią marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii do roku 2023”.

Ze względu na sytuację epidemiologiczną, wydarzenie miało firmę webinarium i obyło się za pośrednictwem platformy Zoom. Warsztatowy kształt konsultacji umożliwił uczestnikom aktywny udział oraz bezpośredni wspływ na tworzoną strategię.  

Eksperci omawiali badania dotyczące obszarów funkcjonowania poszczególnych miast oraz ich mieszkańców, informacje dotyczące jakości życia w miastach, transportu i elektromobilności oraz problematyki smart city. Dyskutowano także o atrakcyjnej i przyjaznej przestrzeni do życia oraz włączeniu natury w przestrzeń publicznąnowoczesnym zarządzaniu ekologicznym.