A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

13.12.2021

Media o Akademii WSB

Innowacyjne projekty, ambitne nowe przedsięwzięcia i kontynuacja długoterminowych działań naukowych i badawczych. Bieżący Rok Akademicki jest dla Akademii WSB bardzo intensywny. Duża aktywność Uczelni przekłada się na coraz większe zainteresowanie mediów – lokalnych, jak i ogólnopolskich. Dzięki temu Akademia WSB umacnia swoją markę, stając się jedną z najbardziej rozpoznawalnych uczelni niepublicznych w kraju.

- Akademia WSB jest uczelnią, która w swojej strategii rozwoju na pierwszym miejscu stawia człowieka. Tworzymy przestrzeń do rozwoju, z której korzystają nasi studenci, słuchacze studiów podyplomowych czy doktoranci, ale również nasi naukowcy. Zapał do działania i realizacji ambitnych przedsięwzięć przynosi efekty w postaci rosnącego zainteresowania mediów wydarzeniami i projektami realizowanymi przez Akademię WSB. Jako Uczelnia, tylko od października, byliśmy i wciąż jesteśmy obecni w portalach internetowych, prasie, radiu, telewizji oraz branżowych mediach społecznościowych. Media nie tylko informują o naszych projektach, ale proszą również o komentarze naszych ekspertów. To pokazuje, że marka Akademii WSB jest coraz silniejsza i potwierdza wysokie kompetencje Uczelnimówi Michał Łyczak, dyrektor ds. komunikacji i PR AWSB.

GAZETA WYBORCZA

FORBES

RZECZPOSPOLITA

PRESS

RADIO EM

RADIO ESKA

 

Więcej aktualności można znaleźć TUTAJ