W tych dniach system Wirtualna Uczelnia będzie działał jedynie w trybie "do odczytu", co oznacza, że nie będzie możliwości np. drukowania zaświadczeń, kart przebiegu studiów, wpisywania ocen itp. Platforma Moodle będzie działała w normalnym trybie.
W związku z powyższym prosimy o załatwianie wszystkich formalnych spraw do dnia 16 marca lub dopiero po 21 marca.
Prosimy o wcześniejsze (np. 16.03) pobranie z systemu planu zajęć na kolejne dni (17-21.03), by uniknąć ewentualnych niedogodności.
Wprowadzenie nowego systemu zarządzania uczelnią pozwoli także na zwiększenie bezpieczeństwa oraz uproszczenie logowania do wielu uczelnianych systemów jednym loginem i hasłem, co z pewnością będzie wygodniejszym rozwiązaniem. W związku z powyższym AWSB wprowadza jednokrotny system logowania (SSO).
Przypominamy, że Państwa loginem jest uczelniany adres mailowy i od 21 marca do wszystkich poniższych systemów będzie można zalogować się wyłącznie adresem mailowym i hasłem utworzonym podczas ostatniego resetu.
- Wirtualna Uczelnia – https://wu.wsb.edu.pl
- Platforma E-learningu - https://online.wsb.edu.pl
- Office365 (Mail, Teams) – https://office.com
- System egzaminowania Inspera - https://awsb.inspera.com
W przypadku jakichkolwiek problemów ze zmianą haseł do Państwa dyspozycji są pracownicy działu IT oraz dziekanatu. Prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 32 295 93 03, pomoc.office365@wsb.edu.pl
Prosimy wszystkie osoby które dotychczas nie wykonały resetu hasła o zmianę sposobu logowania zgodnie z instrukcją:
Link do portalu zmiany hasła: https://sts.wsb.edu.pl/ADFS/portal/updatepassword
Dziękujmy za wyrozumiałość i liczymy na Państwa zaangażowanie w okresie wdrożenia.
Pobierz instrukcję