A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

08.10.2024

Kontrowersyjny marketing wysokoprocentowy. Prof. Krystian Dudek w TVS

Pomysł na alkohol sprzedawany w formie przypominającej musy dla dzieci - wywołał ogólnopolską dyskuję. W tej dyskusji wziął też udział prof. Krystian Dudek z Akademii WSB. "No niestety trzeba przyznać, że mają szansę na sukces i ekonomiczny i marketingowy. Zastosowano tutaj taką bardzo przebiegłą dźwignię i symbolikę czegoś, co się kojarzy z dziecięcym musem owocowym i tak naprawdę zdejmuje ciężar picia alkoholu wysokoprocentowego. I też nie da się ukryć, że ludzie coraz częściej piją wysokoprocentowe alkohole w małych objętościach. Natomiast butelkę ciężko ukryć" – mówił w TVS prof. Krystian Dudek, specjalista ds. marketingu i PR Akademii WSB. Więcej TUTAJ