A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

ZARZĄDZANIE - STUDIA I STOPNIA | ŻYWIEC

Specjalność

DIGITAL MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ | ŻYWIEC

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Studiuj Digital marketing w Żywcu

  • Czego się nauczysz?

    Sprzedaż i marketing to Twoja pasja, a negocjacje prowadzisz w każdym aspekcie swojego życia? Marzysz o karierze menedżera sprzedaży, dyrektora handlowego, szefa marketingu, albo chcesz założyć własny biznes w oparciu o sprzedaż i marketing? Potrzebujesz dowiedzieć się w jaki sposób motywować zespół do wydajnej i efektywnej pracy, aby osiągać założone cele, zastanawiasz się jak opracować skuteczną strategię marketingową? Jeśli tak, to te studia są stworzone dla Ciebie. W ramach tej specjalności będziesz mieć możliwość:

    • poznać nowoczesne formy sprzedaży,
    • zgłębić tajniki technik oddziaływania na klienta,
    • zdobyć wiedzę na temat strategii i technik sprzedaży,
    • dowiedzieć się jak powinna przebiegać komunikacja marketingowa,
    • nauczyć się w jaki sposób zarządzać zespołem handlowym,
    • poznać efektywne systemy motywacyjne w sprzedaży,
    • uzyskać międzynarodowy certyfikat w zakresie zarządzania projektami IPMA Student,
    • dowiedzieć się jak przygotować strategie marketingowe.

    Ponadto podczas studiów nabędziesz umiejętności pozwalających:

    • identyfikować potrzeby klientów,
    • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
    • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
    • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
    • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
    • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
    • wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów,
    • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
    • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży,
    • przygotować plan marketingowy.
  • Program specjalności

    Przykładowa tematyka przedmiotów realizowanych w ramach specjalności obejmuje:

    • nowoczesne formy sprzedaży,
    • techniki oddziaływania na klienta,
    • strategie sprzedaży,
    • techniki sprzedaży,
    • komunikacja marketingowa,
    • zachowania podmiotów rynkowych,
    • handlową obsługa klienta,
    • systemy motywacyjne w sprzedaży,
    • zarządzanie zespołem handlowym,
    • e-commerce.
  • Uczymy praktycznie

    Ponieważ uczymy praktycznie jako absolwent będziesz dobrze przygotowany, aby móc dalej rozwijać się rozwijać się zawodowo miedzy innymi w:

    • działach marketingu przedsiębiorstw,
    • działach Public Relations,
    • agencjach reklamowych,
    • instytutach badawczych, gdzie zajmą się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych,
    • jako rzecznicy prasowi w różnych firmach i instytucjach oraz pracownicy w działach prasowych,
    • działalności przedstawiciela handlowego,
    • w działach sprzedaży i obsługi klienta.

    Zajęcia specjalnościowe w Akademii WSB prowadzą doświadczeni praktycy. Dzięki temu, studenci poznają aktualne trendy i najnowszą wiedzę z zakresu danej specjalności. Program specjalności regularnie konsultujemy z przedstawicielami otoczenia biznesu, w tym z pracodawcami. Dzięki temu wiemy, że przekazywane w ramach specjalności treści są aktualne i odpowiadają potrzebom rynku pracy. Oprócz tego, Uczelnia regularnie organizuje tzw. spotkania z praktykiem, dając tym samym możliwość poznania ciekawych ludzi, którzy z pasją opowiadają o swojej pracy. Ponadto absolwenci specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą mają możliwość uzyskania certyfikatu SPSS dotyczącego systemu do statystycznej analizy danych.

  • Rekomendacje

    Absolwent kierunku Zarządzanie dysponuje umiejętnościami pozwalającymi analizować otoczenie przedsiębiorstwa, w szczególności środowisko rynkowe i konkurencyjne firmy, profesjonalnie zarządzać zasobami wewnętrznymi i planować strategie marketingowe, zarządzania produkcją, personelem i finansami firmy. W kwestii zarządzania projektami, posiada kompetencje do planowania, organizowania, realizacji i kontroli projektów. Dzięki poznanym metodom, technikom i nowoczesnym narzędziom informatycznym do zarządzania projektami, jest gotowy samodzielnie lub w zespole pracować nad realizacją określonego projektu.

    Dr Marcin Lis
    Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem

  • Opłaty

    Zarządzanie - studia I stopnia Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2 Rata miesięczna Semestr 3-4 Rata miesięczna Semestr 5-6 Rata miesięczna
    Studia zaoczne (niestacjonarne) 480 zł 550 zł 570 zł 580 zł
    Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 220 zł 220 zł 220 zł 220 zł
    Opłata rekrutacyjna + legitymacja 107 zł