Celem zadania jest podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich Akademii WSB, co przełoży się na podniesienia jakości nauczania studentów Uczelni. Poprzez udział w licznych szkoleniach nauczyciele akademiccy będą mogli rozwinąć i wzmocnić kompetencje w zakresie innowacyjnych umiejętności dydaktycznych, komunikowania się w akademickim środowisku międzykulturowym, prowadzenia zajęć metodą Design Thinking K3, umiejętności proejktowania inżynierskiego, pilotażu dronów, zaznajomienia się z symulacją komputerową przy użyciu Metody Elementów Skończonych (MES) oraz środowiskiem Ansys Workbench, umiejętności prezentacyjnych, a także w zakresie prowadzenia dydaktyki w języku obcym i zarządzania informacją.
W ramach projektu zaplanowano realizację szereg szkoleń otwartych i zamkniętych. Wybór tematyki został poprzedzony analizą trendów w nauczaniu, obserwacją potrzeb Uczelni oraz pracowników dydaktycznych Akademii WSB w nauczaniu i najlepszych zagranicznych praktyk. Nacisk położono na metody aktywizujące, oparte na uczeniu się przez doświadczenie (learning by doing), kształtujące umiejętności pracy z grupą, myślenia innowacyjnego, krytycznego i analitycznego.
Planowane szkolenia dla kadry dydaktycznej:
- AutoCad I i II stopień,
- Design Thinking K3,
- Catia V5,
- Akredytacja Tutorska – Akredytowany Praktyk Tutoringu,
- Ansys – MEN dla praktyków,
- SPSS – analiza statystyczna,
- Komunikacja międzykulturowa,
- Szkolenia metodyczne dla lektorów,
- Komunikacja i formy wsparcia edukacji studentów z zaburzeniami psychicznymi,
- Certyfikowany kurs pilotażu (instruktorski) VLOS, BLOS.
Szkolenia dla grupy nauczycieli akademickich uatrakcyjnią i wzbogacą ofertę dydaktyczną Akademii WSB. Nauczyciele akademiccy biorący udział w projekcie wykorzystają zdobytą wiedzę w ramach zajęć prowadzonych ze studentami przez co najmniej jeden semestr akademicki.
Zapraszamy na szkolenia.