A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Kontakt

dr Ewa Siudyka
e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich na kierunku Zarządzanie

dr Tomasz Grad
e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
Pełnomocnik Rektora ds. praktyk słuchaczy studiów podyplomowych

Praktyki studenckie | Żywiec

  • Studia podyplomowe

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich dla słuchaczy studiów podyplomowych
    dr n. zdr. Tomasz Grad
    e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    TERMINY DYŻURÓW: ( przewa wakacyjna od 15.07.2021 do 15.08.2021)

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    29.06.2021 - wtorek - 14.30 - 16.30

    01.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30

    06.07.2021 - wtorek - 15.00 - 17.00

    08.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30

    14.07.2021 - wtorek - 13.30 - 15.30

    16.08.2021 - poniedziałek - 13.30 - 15.30

    Dyżury online:( dyżur pod adresem mailowym w czasie rzeczywistym)

    19.08.2021 - czwartek - konsultacje online 13.30 - 14.30( mailowo)

    AKTUALNOŚĆ: 

    Dokumenty składamy wyłącznie w formie papierowej - osobiście, pocztą lub do skrzynki podawczej.

    Wykaz instytucji i placówek, w których można realizować praktyki w okresie pandemii( instytucje które zadeklarowały przyjęcie studentów) , znajduje się w plikach do pobrania.

    Przed rozpoczęciem prtaktyki należy złożyć do podpisu następujące dokumenty:

    • formularz zgłoszeniowy praktyki x 2 
    • dwa egzemplarze porozumień dotyczących praktyki x 2 w celu akceptacji i podpisania przez Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich.
    • obowiązek informacyjny RODO
  • Studia podyplomowe

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich dla słuchaczy studiów podyplomowych
    dr n. zdr. Tomasz Grad
    e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    TERMINY DYŻURÓW: ( przewa wakacyjna od 15.07.2021 do 15.08.2021)

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    29.06.2021 - wtorek - 14.30 - 16.30

    01.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30

    06.07.2021 - wtorek - 15.00 - 17.00

    08.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30

    14.07.2021 - wtorek - 13.30 - 15.30

    16.08.2021 - poniedziałek - 13.30 - 15.30

    Dyżury online:( dyżur pod adresem mailowym w czasie rzeczywistym)

    19.08.2021 - czwartek - konsultacje online 13.30 - 14.30( mailowo)

    AKTUALNOŚĆ: 

    Dokumenty składamy wyłącznie w formie papierowej - osobiście, pocztą lub do skrzynki podawczej.

    Wykaz instytucji i placówek, w których można realizować praktyki w okresie pandemii( instytucje które zadeklarowały przyjęcie studentów) , znajduje się w plikach do pobrania.

    Przed rozpoczęciem prtaktyki należy złożyć do podpisu następujące dokumenty:

    • formularz zgłoszeniowy praktyki x 2 
    • dwa egzemplarze porozumień dotyczących praktyki x 2 w celu akceptacji i podpisania przez Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich.
    • obowiązek informacyjny RODO