Szkolenie skierowane do studentów różnych kierunków. Celem szkolenia jest wyposażenie studentów w wiedzę z zakresu specyfiki i rodzajów social mediów a także sposobach ich wykorzystania. Uczestnicy szkolenia poszerzą swoją świadomość w zakresie dotyczącym wpływu social mediów na kreowanie treści marketingowych. Dzięki praktycznej formie szkolenia uczestnicy poznają i zrozumieją znaczenie i siłę oddziaływania mediów społecznościowych na wizerunek i gusty konsumentów
W trakcie szkolenia studenci nabędą umiejętności:
-
praktycznego wykorzystywania mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, Linkedln, YouTube,
-
zaprojektowania efektywnej kampanii marketingowej z wykorzystaniem social mediów,
-
prawidłowej realizacji kampanii w mediach społecznościowych,
-
efektywnych metod komunikacji z odbiorcą,
-
tworzenia skutecznych treści marketingowych,
-
oceny efektywności prowadzonych działań,
-
sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przeprowadzenie badania bilansu kompetencji przed otrzymaniem wsparcia (przed szkoleniem) oraz po jego zakończeniu. Pozyskane dane zostaną wykorzystane do zmierzenia efektów udzielonego w projekcie wsparcia. Wypełnienie bilansu kompetencji jest warunkiem obligatoryjnym otrzymania zaświadczenia / certyfikatu po zakończonym szkoleniu.
Udział w nieodpłatnych szkoleniach to możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności, które będą wsparciem w procesie wejścia na rynek pracy.