Cel:
- Promowanie przedsiębiorstw oraz instytucji podejmujących działania wspierające pracujących studentów.
- Promowanie dobrych praktyk w obszarze zarządzania organizacją, które pozwalają rodzicom łączyć życie zawodowe z rodzinnym.
- Dostosowanie infrastruktury przedsiębiorstw i instytucji do potrzeb rodzin z dziećmi
Realizacja: konkurs wśród przedsiębiorstw, które wprowadziły rozwiązania organizacyjne „przyjazne rodzinie” (rozwój zawodowy, infrastruktura, dobre praktyki).
- Popularyzacja dobrych praktyk wśród pracodawców (rozpoczynając od partnerów WSB) ułatwiających godzenie pracy zawodowej z rodzicielstwem (przyjazna infrastruktura, organizacja pracy, rozwiązania organizacyjne) poprzez przygotowanie materiału informacyjnego na temat projektu „Mama i Tata idzie na studia” w cyklu kwartalnym (1 strona, grzbiet główny Dziennika Zachodniego, 2 wydania poniedziałkowe, 2 wydania piątkowe).
- Plebiscyt na portalu www.naszemiasto.pl oraz wśród czytelników Dziennika Zachodniego na „Pracodawcę przyjaznego rodzinie”
- Przygotowanie raportu rocznego z realizacji programu.
- Organizacja Gali wręczenia statuetek „Ambasador Rodziny” oraz nagrody „Pracodawca przyjazny rodzinie” dla przedsiębiorców zaangażowanych w propagowanie założeń projektu.