Studenci kierunku Dualna Informatyka wezmą udział w szkoleniu dotyczącym elementów sztucznej inteligencji w grach mobilnych.
Szkolenie poświęcone jest projektowaniu i implementacji rozwiązań sztucznej inteligencji w grach mobilnych implementowanych z wykorzystaniem silnika Unity lub Unreal 3D. Szkolenie wyjaśnia i demonstruje zastosowanie mechanizmów i algorytmów sztucznej inteligencji implementowanych w języku C# lub C++ (zależnie od silnika), wprowadza w tematykę matematyki wektorowej, systemu punktów orientacyjnych (waypoint), siatek nawigacyjnych (navmesh), elementów teorii grafów i algorytmu A*, sterowania pojedynczym, grupą lub rojem NPC lub pojazdów, korzystanie z floków czy animacji postaci. W rozszerzonej wersji szkolenie pogłębia zagadnienia prezentując je na budowanych wspólnie atrakcyjnych edukacyjnie i pragmatycznych rynkowo przykładach, porusza dodatkowo problematykę rozwoju postaci, goal-oriented action planning oraz podstaw wykorzystania automatów skończonych i drzew zachowań.
Szkolenie odbędzie się w następujących terminach:
03.03 - 16.00-19.00
04.03 - 16.00-19.00
05.03 - 9.00-15.00
06.03 - 9.00-15.00
Szkolenie realizowane jest stacjonarnie z zachowaniem wszelkich przepisów sanitarnych. Miejsce realizacji szkolenia: Akademia WSB, ulica Cieplaja 1c, Dąbrowa Górnicza, sala 230.
Udostępniona jest również możliwość uczestnictwa online dla studentów, którzy w uzasadnionych przypadkach nie mogą wziąć udziału w formie stacjonarnej.